Ceva frumos inainte de culcare

Standard
Am învăţat:
– că viaţa este ca un sul de hârtie igienică. Cu cât rămâne mai puţin, cu atât se termină mai repede
Am învăţat:
– că ar trebui să fim mulţumiţi că Dumnezeu nu ne dă tot ceea ce cerem .

Am învăţat:
– că banii nu fac omul mai bun.

Am învăţat:
– că lucrurile mărunte, de zi cu zi, fac viaţa mai frumoasă.

Am învăţat:
– că în adâncul sufletului, fiecare dintre noi îşi doreşte să fie iubit şi apreciat.

Am învăţat:
– că Dumnezeu nu a făcut totul într-o zi. Ce m-ar făcea să cred că eu aş putea?

Am învăţat:
– ca ignorând ce nu-ţi place, nu schimbi nimic.

Am învăţat:
– că atunci când vrei să scapi de cineva, doar îi permiţi acelei persoane să te rănească în continuare.

Am învăţat:
– că nu timpul vindecă rănile, ci dragostea.

Am învăţat:
– că cea mai bună metodă pentru a creşte este să mă înconjur de persoane mai deştepte decât mine.

Am învăţat:
– că orice persoană pe care o cunoşti, merită să o saluţi cu un zâmbet.

Am învăţat:
– că nu-i nimic mai duios decât să dormi cu un bebeluş a cărui respiraţie îţi mângâie obrazul.

Am învăţat:
– că nimeni nu e perfect până nu te-ai îndrăgostit de el.

Am învăţat:
– că viaţa e dură, dar eu sunt şi mai dur.

Am învăţat:
– că şansele nu se pierd niciodată. Cele pe care le-ai ratat tu, altcineva le va găsi.

Am învăţat:
– că dacă ai în suflet răutate, fericirea va căuta alt suflet în care să se cuibărească.

Am învăţat:
– că mi-ar fi plăcut să-i spun de multe ori tatălui meu că-l iubesc şi încă o dată înainte de a muri.

Am învăţat:
– că un zâmbet e cea mai ieftină metodă de a-ţi îmbunătăţi aspectul.

Am învăţat:
– că nu pot să aleg cum mă simt, dar pot să aleg cum exprim ceea ce simt.

Am învăţat:
– că atunci când un nou născut îţi prinde un deget cu mâna lui, ţi-o prinde pentru toată viaţa.

Am învăţat:
– că tuturor ne place să privim peisajul din vârful muntelui, dar fericiţi suntem doar atunci când îl escaladăm.

Am învăţat:
– că trebuie să dăm sfaturi doar în două situaţii: când ni se cer şi când viaţa cuiva este în pericol.

Am învăţat:
– că cu cât am mai puţin timp pentru a munci, cu atât fac mai multe lucruri.

Image
Noapte buna!
2 răspunsuri »

  1. ce frumos „am invatat” si eu prin ceea ce ai scris tu mai sus….mi ai schimbat starea interioara in mai bine si.ti multumesc….cred ca fiecare prin ceea ce suntem, putem schimba ceva in cel de langa noi…e minunat!
    …tot ce e mai bun…catre Sursa! 🙂 …care nu stiu de fapt cine esti, dar ai trimis o energie frumoasa in eter…

Lasă un răspuns

