Mă pregătesc de târgul de Crăciun

Standard

După cum ştiţi una dintre pasiunile mele o reprezintă creaţiile handmade 🙂 astfel am participat la Târgul de Paşte organizat la noi la servici şi urmează particip la Târgul de Crăciun care va fi organizat cu ocazia unui festival în data de 8 decembrie, aici, la Cluj Napoca. De fapt aceasta va fi prima ocazie când o să scot creaţiile mele în lume. Şi recunosc că am nişte emoţii şi până atunci mai am de lucru! M-am gândit la multe lucruşoare frumoase având ca tematică Crăciunul, toate realizate cu mare drag. Printre aceştia se enumerăŞ: felicitări, podoabe de brad, coroniţă de advent, prăjituri de tip fursecuri şi brioşe. Bineînţeles că n-o să uit nici de accesoriile create pentru noi, femeile: cercei, coliere, broşe, agrafe, poate o să realizez şi nişte bentiţe pentru fetite 🙂 Hai să vă arăt câteva piese realizate de către mine. Din păcate lumina n-a fost tocmai favorabilă şi nici aparatul n-a fost unul performant, bijuteriile arătând mult mai bine în realitate.

Ce ziceţi care vă place? Ce alte lucruri v-ar plăcea să creez? Dacă aveţi orice sugetie, întrebare, orice puteţi să-mi lăsaţi comentariu sau să-mi scrieţi mesaj pe pagina de facebook Monik’s. Vă pup şi vă doresc cele mai frumoase cadouri de Crăciun!

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

