Cadouri de Crăciun

Standard

După cum v-am mai spus îmi place să pregătesc cadourile celor dragi încă din timp. Astfel stau cu ochii şi urechile ciulite pe parcursul anului să aflu din timp preferinţele, dorinţele sau nevoile celor care fac parte din universul meu, respectiv: familia şi prietenii mei. Aşa s-a întâmplat că am aflat că prietenul meu şi-ar dori foarte mult un ceas. Mamei şi sorei mele m-am gândit să le ofer câte o bijuterie, exprimând astfel cât de mult îi iubesc şi preţuiesc.

Am şi găsit un site foarte drăguţ cu tot ceea ce-mi doresc pentru cei dragi. OnlineBijoux este un magazin online de bijuterii cu produse la îndemâna oricui şi de o diversitate foarte mare. Asfel pentru mama am ales din bijuterii placate cu aur o pereche de cercei simpli, eleganţi si foarte drăguţi. Cred că se potrivesc de minune să fie purtaţi în seara de Ajun deoarece seamănă foarte mult cu globurile de Crăciun care le punem pe brad, astfel ajută la crearea unei atmosferi de sărbătoare. Voi ce părere aveţi ? 🙂

Pentru sora mea am ales un inel superb (poate îmi fac cadou şi mie unul asemănător) 🙂 tot placat cu aur. Acesta seamănă cu o floricică şi are o perlă în mijloc. Cred că scoate din anonimat orice ţinută împrăştiind veselie şi bună dispoziţie ceea ce-mi sugerează şi mie. Recunosc că mi-a fost un pic greu să aleg deoarece sunt aşa multe bijuterii accesibile la preţ şi de o frumuseţe captivantă.

 În final vă arăt ceasul ce mi-a făcut cu ochiul şi aş dori să-i dăruiesc prietenului meu. După descrierea de pe site este un ceas Jaz-ma cu mecanism japonez Seiko Epson având şi afişaj dată. Diametrul cadranului este de 3,3 cm. Indicatorii orari sunt fosforescenţi ceea este foarte bine, ora fiind vizibilă şi noaptea. Se oferă garanţie de 2 ani, ceea ce după părerea mea înseamnă reparaţie gratuită în această perioadă. Mi-ar plăcea să fac cadou acest ceas prietenului meu deoarece pe lângă faptul că are un design plăcut este un obiect cu o mare utilitate. E mult mai uşor să priveşti ceasul de mână decât să tot scoţi telefonul din buzunar când vrei să afli ora. Pe lângă acest fapt are şi un alt scop şi anume cel de a întregi ţinuta office şi a ajuta persoana care o poartă în activitatea ce o desfăşoară, sugerând totodată punctualitate, ceea ce este un mare atu în zilele noastre. 🙂
Vouă ce vă face cu ochiul de pe OnlineBijoux ?
 
5 răspunsuri »

  1. E minunat sa iubesti si sa daruiesti! Eu cred ca orice cadou, indiferent de valoarea lui in bani are o valoare sentimentala. Toate cadourile prezentate sunt deosebite…simple dar necesare…te poti bucura de ele utilizandu-le. Un Craciun cu sanatate si fericire…

  2. Mulţumesc pentru coment, Mihaela! Într-adevăr mai presus de toate contează iubirea cu care oferim un cadou indiferent de valoarea lui materială. Îţi doresc şi eu un Crăciun fericit plin cu de toate, sănatate, bucurii alături de cei dragi!

  3. Buna!
    Apropo de cadouri de Craciun, si eu incerc sa rezolv lucrurile cu calm, din timp, ca sa nu fiu surprinsa de agitatia de dinainte. Anul acesta nu o sa aleg bijuterii, prioritatea ar fi un scaun auto pentru bebelusul nostru de sapte luni, apoi vreau sa-i iau un parfum sotului meu si sa alegem o rama foto digitala pentru nasii de botez ai fetitei noastre, pentru ca sunt mari iubitori de asemenea gadgeturi. Inca ma mai uit dupa oferte, in cateva zile trebuie sa trecem practic la treaba intrucat sarbatorile se apropie cu pasi repezi!!!

Lasă un răspuns

