Artistii mei preferati de la Untold

Standard

Ca să-mi fie mai ușor și să nu pierd din vedere niciun concert important pentru mine, am descărcat și eu aplicația Untold pe telefon și ți le voi enumera în ordine cronologică.

-În prima zi, joi-

Aș vrea să-i văd pe Wilkinson și Dimitri Vegas and Like Mike, pentru că recunosc că nu îi cunosc prea bine și fiind foarte renumiți am devenit curioasă să-i ascult. Urmând în aceeași zi concertul lui ATB, un artist pe care îl iubesc pentru muzica lui, pentru sentimentele care le transmite și a devenit un clasic de neratat la Untold pentru mine.

-A doua zi de concert, vineri-

Aș începe cu Retro stage, Boney M., pentru că pe muzica lui am crescut, când îl aud la radio chiar și azi îmi vine să dansez (și știu să dansez discofox) pe muzica lui! Urmând în arena Ursus Untold artiști de renume internațională, Avicii și Aronchupa. De Avicii ce pot spune? Pe piesele lui dansează toți amicii! Când mă gândesc că o să am ocazia să dansez pe piesele Wake me up, Hey brother și multe alte piese Live deja mă cuprind fiorii, e o oportunitate unică pentru mine, pentru că niciodată nu mi-am permis din salariul de educatoare să merg la un concert în străinătate, din motive raționale. Iar piesa Albatraoz l-am ascultat cred că de mai mult de 10 ori după ce l-am auzit prima dată, devenind chiar obsedată de ea la un moment dat (punând-o chiar ca alarmă de dimineață pe telefon :) ) sunt curioasă oare mai are și alte piese la fel de bune?!

afis-grafic-untold

-Ziua a treia, sâmbătă-

Când deja distracția e în toi, vreau să-l aud pe Patrice, John Newman, Tinie Tempah și Armin van Buuren cum cântă. E o ordine cronologică și sunt niște obiective cam înalte, dar sunt șanse destul de mari să le pot atinge dacă voi aveai gașca de prieteni alături. De la artiștii menționați mai sus cunosc spre rușinea mea câte 1-2 piese, cu un motiv în plus să-i ascult!

-Și a venit ultima zi, duminică-

Pe lista mea se află (mersi, aplicația Untold!) Culture Beat și David Guetta, fiind ultima zi și poate o să fiu mai obosită, bineînțeles că pot să mai adaug și alți artiști pe parcurs în rândul obiectivelor. Culture Beat, e pe scena Retro și mie îmi place muzica retro la nebunie de aceea nu vreau să-l ratez, iar pe David Guetta, nu trebuie să-l prezint, pentru mine el este regele DJ-lor! (să rămână între noi și să fie cu iertare, cu părul lui lung chiar seamănă cu Isus :) ). Piesele lui m-au însoțit mereu de mai mult de 10 ani încoace, începând cu The world is mine până la Dangerous, nu mă pot plictisi de ele, trebuie neapărat să-l văd live, în orașul meu!

Cred că este o oportunitate unică, să avem toți acești artiști de mare calibru pe aceeași scenă în Cluj Napoca, nu degeaba lumea e înnebunită după bilete, iar presa online este plină cu numele lor și toți prietenii mei vorbesc doar de concerte. Cred că dacă nu prind vreun bilet, îl voi cumpăra oricum, măcar de o zi, pentru că nu m-aș simți eu altfel bine.

Lasă un răspuns

