Kitul ideal de ski sau prima dată pe pârtie!

Standard

Trebuie să recunosc că până în prezent nu am avut ocazia să schiez sau să încerc acest sport de iarnă interesant și plin de experiențe noi. Prietenii mei schiază de câțiva ani buni și m-au invitat și pe mine iarna aceasta să mă alătur echipei lor de schiori. De aceea m-am gândit să mă pregătesc din timp pentru marele eveniment. Prima întrebare pe care mi-am pus a fost: care este Kitul ideal de ski pe care oricare schior trebuie să-l aibă?

00

Având în vedere că schiurile le vom închiria pe loc, am făcut o listă de produse basic, indispensabile unui schior care cu siguranță nu vor lipsi din bagajul meu. De obicei când fac cumpărături sunt atentă atât la calitate cât și la preț, iar cei de la Hervis au niște produse bune atât ca și calitate cât și ca preț, prin urmare Kitul meu ideal de ski îl voi alege de la Hervis Sports cu atât mai mult că de Black Friday au niște reduceri de nerefuzat. Acest kit cuprinde:

Total produse: 1269,94 lei

1. Jachetă schi Cygnus Edda  1

Când am văzut-o am simțit imediat că, da! Este modelul perfect pentru mine: feminin, elegant, discret, călduros, excelent pentru schi dar se poate purta și cu alte ocazii, de exemplu la drumeții sau alte ieșiri în natură. În schimb de ce este mai deosebită această jeachetă față de altele? Pentru că este: impermeabilă, rezistentă la vânt, respirabilă, durabilă și ușor de curătat! Deci merită din plin investiția în ea.
.
 

2. Pantaloni de schi Fee Performance Dagi

2
În alegerea lor am mers pe același principiu ca și în alegerea jachetei: să îmi placă ochilor, dar să îndeplinească și funcția pentru care vor fi folosiți, respectiv să fie călduroși dar și rezistenți în același timp, să asigure libertate de mișcare, dar să ofere și siguranța de care am nevoie. Ca și în cazul jachetei îmi place că sunt eleganți și au o culoare pe care nu se vede murdăria (să nu uităm că n-am mai schiat niciodată și sigur multe căzături m-așteaptă). Sunt de asemenea impermeabili, rezistenți la vânt și respirabili, adică lasă pielea să respire.
 .

  3. Pulover fleece Snoxx 

3
Un pulover de un roz bombon absolut seducător! M-am gândit că sub jachetă voi avea nevoie de o bluză confortabilă, călduroasă și plăcută la atingere cum este această bluză fleece. Ca și bonus pe lângă aceste proprietăți are o culoare plăcută și feminină. Deja îmi imaginez cum voi savura ciocolata mea caldă în ea după o zi grea de schiat, în cazul în care voi reuși să învăț să schiez. :))
 

4. Căciulă Benger

4
De nelipsită din kitul meu ideal de ski este și căciula. De mică m-a învățat mama să nu ies din casă pe timp de iarnă fără fular, mănuși, dar mai ales fără căciulă, care îmi încălzește capul și astfel mă apără de răceală, cel puțin așa zice ea. Iar eu o ascult, mai ales în privința sfaturilor ce se referă la sănătatea mea. Este o căciulă drăguță ce se potrivește de minune cu ținuta mea de schi.

 .

 5. Mănuși Zanier Seefeld 

5
Sunt niște mănuși frumoși, feminini, având o notă veselă asigurată de dungile roz ce se îmbină armonios cu fondul negru. Dar proprietatea lor cea mai importantă o reprezintă faptul că sunt: călduroase, impermeabile, asigură protecție vânt și sunt fabricate cu tehnologia Primaloft.
 .
! Știați că tehnologia PrimaLoft Sport a fost dezvoltată special pentru NASA și constă în combinarea fibrelor ultrafine cu fibre multidiametru pentru caracteristici specifice de performanță. Fibrele ultrafine special tratate ajută la formarea unei structuri ce izolează de umiditate.
 .

 6. Ochelari Salomon X-View

6

Când i-am văzut pentru prima dată am zis că sunt ubercool. 🙂 Au o culoare mai deosebită și foarte optimistă. Ceea ce am aflat pe parcurs este că sunt fabricați din lentilă certificată Zeiss, ca și ochelarii mei de vedere de altfel, ceea ce înseamnă că sunt de înaltă calitate! Lentila este cilindrică pentru o vedere orizontală mai largă, optimă pentru schi, iar tehnologia este AirFlow System, adică lentila interioară rămâne uscată indiferent de condiții. Este clar că această pereche de ochelari este de nelipsită din kitul meu ideal de ski! Dacă vreți să aflați mai multe despre ea vizitați magazinul Hervis Sports.

.

Cred că Kitul meu ideal de ski Hervis este complet, nu rămâne decât să aștept Moșul să mi-l aducă. Și ca să vă conving ce bine mi-ar sta cu aceste haine și accesorii de la Hevis Sports am făcut un mic colaj, sper să vă placă. 🙂

d Din cât se vede din cele 2 imagini aș fi foarte fericită cu kitul meu ideal de ski de la Hervis, hainele și accesoriile lor fiind exact de ce am nevoie pentru a mă simți bine și confortabilă, dar totodată în siguranță pe pârtia de schi!

Și ca bonus vă spun un secret: dacă vă grăbiți și participați până pe 22 noiembrie la concursul lor de pe facebook, puteți căștiga o săptămână magică de schi pe pârtia din Tirol.

12227747_898041760290527_1605801412096257246_nBonus 2 😉

Cauți kitul ideal de ski?

La Hervis Sports trebuie să vii!

Tot ce vrei aici găsești:

Pantaloni de ski rezistenți,

Un pulover pufos,

Ca să-ți fie de folos!

 Jachetă călduroasă,

Ca să nu stai acasă!

Căciula pe cap,

Mănușile pe mână,

Ochelarii la-ndemână,

Și ești gata echipat!

Pârtia te-așteaptă,

Și o experientă adevărată!

Cu kitul ideal de ski Hervis,

Orice vacanță e de vis! . .

Acest articol participă la concursul „Hervis- Kitul de ski ideal intr-un articol pe blog”

 

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

